George Bologan, la sfârşit de mandat: “Sunt mulţumit de experienţa de ataşat cultural”


George Bologan, la sfârşit de mandat: “Sunt mulţumit de experienţa de ataşat cultural” http://www.gazetaromaneasca.com/observator/observator/comunitate/george-bologan-la-sfarit-de-mandat-qsunt-mulumit-de-experiena-de-ataat-culturalq.html

15 ianuarie 2008. Conferinţa de presă de la Biblioteca Europeană din capitala Italiei având ca temă prezentarea iniţiativei intitulată „Cărţi în româneşte în bibliotecile din Roma”.

Mesaj către cititori

«Sper ca acest interviu să îi ajute pe mulţi să mă înţeleagă mai bine pentru a mă putea scuza dacă nu am fost mereu la înălţimea aşteptărilor, în acest sens amintesc un proverb franţuzesc “tout comprendre c’est tout pardonner” (“a înţelege totul înseamnă a ierta totul”).

Este foarte dificil să poţi mulţumi pe toată lumea, am satisfacţia de a avea două dosare în care mi-am colecţionat mesaje cu mulţumiri, unele de la persoane pe care nu le-am întâlnit niciodată. Am alunecat şi eu, ca fiecare om, pe gheaţa eşecului şi de multe ori pe cea a descurajării, dar m-am ridicat şi am privit înainte, uneori cu ajutorul prietenilor dragi.

“În spatele norilor cerul este mereu senin”. Rezultatele pe care le-am obţinut nu îmi aparţin, sunt premiile tuturor celor care au investit în mine şi le mulţumesc din nou, asigurându-i pe fiecare de un sentiment particular de consideraţie.»

Conferinţă de presă. „Cărţi în româneşte în bibliotecile din Roma”, o iniţiativă inedită din partea comunităţii migraţiei române în Italia

Un commento su “George Bologan, la sfârşit de mandat: “Sunt mulţumit de experienţa de ataşat cultural”

  1. Pingback: Bun venit E.S. George Gabriel Bologan, Ambasador la Roma | Futuro Insieme

Rispondi

