BUCURIA DE A MULTUMI


Artistul Ioan Gyuri Pascu a încetat din viață în această dimineață, la vârsta de 55 de ani.

blogul lui gyuri

Bucuria de a mulţumi

Ce ciudat!? In aceste vremuri în care nu e timp destul pentru nimic sau,cel puţin aşa se plănge lumea,eu,care se afirmă că sunt o persoană ocupată,fac nenumărate lucruri.Stăteam în bucătărie şi mă gândeam că poate fac atâtea,tocmai din lipsă de timp.Dacă nu este timp,înseamnă că el  nu există,Inseamna că eu folosesc spaţiul.Altfel cum să explic faptul că merg la concerte şi cânt,scriu cântece,repet,scriu poezii,filmez,mă uit la meciuri,la filme,scriu pe blog.citesc articole pe blog,mai fac câte un video [t you tube,merg la cumparaturi,câteodată mai şi gătesc,mai am câte un gând folositor spus la telefon cunoscuţilor aflaţi în nevoie şi mai si dorm.

Cred că timpul acesta sufocant de stressant şi neîndestulător este născut de frica zilei de mâine!Cred că eu nu mai am grija zilei de mâine,deşi nu am un servici stabil şi nici asigurare de viaţă.Am lăsat grija asta,în urmă cu mulţi ani(priniarna grea 1998-1999),în seama…

View original post 425 altre parole

Rispondi

