Viaceslav şi Ion Bînzari: Repede trec anii frate dragă (muzica şi versuri)


Repede trec anii frate dragă,
Parcă ieri păşeam vioi prin iarbă
Pâine cu miere mîncam
Pâna în seară alergam
Frăţiorul meu cel drag of of..
Nici o grijă n-am avut
Părinţii ne-au ocrotit
Şi de rele ne-au ferit of..

Mă gândesc şi îmi aduc aminte
Viaţa noastră, frate, din-nainte
Bune rele de-am făcut
Părinţii mult ne-au iubit
De bine ne-au sfătuit of of..
Şi dacă ne dojeneau
Ei în suflet ne iertau
Şi de noi mândri erau of..

Mi-i sufletul şi inima arsă
Frate de când am plecat de acasă
N-am crezut că pot s-ajung
De atâta dor sa plâng
Frăţiorul meu cel drag of of..
C-am plecat de lângă ei
De lângă părinţii mei
Şi mii tare dor de ei of..

Şi pe mine inima mă doare
I-am lăsat cu dor şi supărare
Dar de acas’ când am plecat
La Dumnezeu m-am rugat
Frăţiorul meu cel drag of of..
Ca să-i ţină pe amândoi
Sănătoşi pîn’ venim noi
Sănătoşi pîn’ venim noi of..

Am crescut şi am mers, să facem carte
Soarta pe amândoi, ne-a dus departe
Dar nicicând n-o să uităm
De părinţii ce-i avem
Dragii noştri scumpi părinţi of of..
Ca fraţii să ne iubim
Neamul nostru să-l cinstim
Şi-n lume oameni să fïm of..

 Dedic această melodie frăţiorilor mei şi mamei mele dragi ! 

Rispondi

